درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

یه چیزایی شبیه جمله

1392/9/15 11:35
نویسنده : مامان زینب
259 بازدید
اشتراک گذاری

ماچماچماچسلام شیرین زبونم

مدتیه شروع کردی به گفتن یک سری حروف و کلمات پشت سر هم به صورت جمله تا به حال من نتونستم ترجمه کنم.خیلی بامزه میگی،وقتی اینا رو میگی می خوام قورتت بدم.

 

اَبولی اَبولی اَبولی.

اَبیدی اَبیدی اَبیدی.

بودی بودی بودی.

بولی بولی بولی.

 

                                               لبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخند

 

 

                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاسمن و محمد پارسا
15 آذر 92 15:16
خصوصی مامان چشم عزیزم
امیرحسین گلی از بهشت
15 آذر 92 22:38
مامانی دوبار برا پست قبلی نظر گذاشتمو تبریک گفتم بازم تبریک فراووووووووووون الهی...عزیزم لطف کردی عزیزم.مرسی
سانی مامی شادیسا
18 آذر 92 15:00
اینا رو ننویس مامانی..... دلم آب شد یهو می بینی من یه شب اومدم و درسا جونم رو خوردماااااااا اشکالی نداره عزیزم بخورش نوش جونت.