درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

گوشواره

1391/11/17 23:38
نویسنده : مامان زینب
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم

امشب به اصرار بابا بردیمت دکتر و گوشاتو سوراخ کردیم هر چند من اصلا دلم نمیومد و می خواستم بذارم وقتی بزرگ شدی اما بابا نذاشت.وقتی خانم دکتر می خواست گوشاتو سوراخ کنه منو از اتاق بیرون کردند و لی من بعد از اینکه صدای گریه تو رو شنیدم آمدم تو اتاق، اشک من هم داشت در میومد ولی خیلی خودمو کنترل کردم تا بتونم پیشت بمونم و باز منو بیرون نکن.

هر وقت ازت عکس گرفتم میذارم عشق مامان.

 

 

 

دیدین گوشبالمو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا مامان امیرحسین
10 بهمن 91 1:30
آخی عزیزم
مبارکه درساجون


ممنون عزیزم
الناز مامان بنیا
11 بهمن 91 15:32
سلام عزیزم شما النازی مثل من مامان درسا خوبی مرسی به من سر زدی من شمار ولینک کردم با اجازه کوشواری دخترت هم مبارک


مرسی عزیزم