درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

مسابقه وبلاگی

1391/11/19 20:54
نویسنده : مامان زینب
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

مامان محمدپارسا و یاسمن جون لطف کردند منو به مسابقه وبلاگی دعوت کردند،تو این مسابقه باید بگیم چرا وبلاگمون رو درست کردیم.

من این وبلاگو ساختم تا بتونم خاطرات شیرین کودکی دختر نازم رو ثبت و حفظ کنم اگر چه تا حدی در یک سررسید مینوشتم ولی تو وبلاگش میتونم عکس مربوطه رو هم بذارم و یه جورایی برام جذابتر و زنده تره،فکر میکنم برای دخترم هم دسترسی بهشون راحتتر باشه.واینکه میتونیم کلی دوست وبلاگی پیدا کنیم و باهاشون ارتباط داشته باشیم و از تجربیاتشون استفاده کنیم.

 

حالا باید سه تا از دوستامو به این مسابقه دعوت کنم هر چند دوست دارم همه رو دعوت کنم ولی قانون مسابقه اجازه نمیده.


1-مامان کوروش جون

2-مامان مش حسین آقا

3-مامان روژان جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان امیرحسین
20 بهمن 91 0:24
مرسی مامان درساجون ممنون ازدعوتت به مسابقه حتما تو اولین فرصت میام و مینویسم درسا وروجک ببوس زود به زود بیا اونم با عکس