درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

تازه های درسا خانمی

1392/4/25 16:38
نویسنده : مامان زینب
569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

این روزا خیلی ناز و نمکی شدی و کلی کارهای بامزه انجام میدی مثلا همین امشب داشتم بهت شیر میدادم که گازم گرفتی بعد نگاهی به من انداختی و خندیدی دوباره شروع کردی گاز گرفتن منم اول بهت اخم کردم دیدم فایده نداره منم خندیدم خندههر چند خیلی دردم اومد این کارو چند بار تکرار کردی،بابا ناراحت شد بهم گفت چرا بهش می خندی شما رو برداشت و برد که دیگه شیر نخوری و تنبیه شی.

                  

عاشق تماشای فوتبالی اگه ببینی تلویزیون داره فوتبال پخش میکنی 4چشمی تلویزیون نگاه میکنی.یه وری هم میشینی.

ببخشید که پشتم به شماست.

 

         

عزیز دلم شروع کردی چهار دست و پا رفتن فقط نمیدونم چرا دستت رو مشت میکنی میذاری رو زمین.

قربون اون مشت کوچولوت مامانی

 

 

            

خوابت که میگیره شروع میکنی از خودت صدا در آوردن مثل اوم،اوممم.وقتی هم که شیر میخوری بخوابی هنوز گیج خواب نشدی میگی اِ اِ اِ اِ اِ .

وقت غذا میخوری مثل فرنی و حریره و ... میگی اَم اَم اَممم اَم.مخصوصا که گشنه باشی و اشتهای  زیادی به غذا داشته باشی.

             

وقتی میرم تو آشپزخانه شمارو هم میبرم میذارم اون وسط بازی کنی اما هر طرف که من میرم خودت رو بدو بدو  میرسونی به من و شروع میکنی پا یا دمپایی منو  لیس زدن آخه وروجک مگه اون شد غذا!!!

          

بالاخره که خیلی بلا شدی دختر ،مامان عاشق این کارای بامزه ی شماست.ماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نیم وجبی
24 دی 91 1:33
درود بر مامان و دخمل عزییییز مرسی که پیش ما اومدین وای خوشگلم چقد خوشگل تلویزیون میبینی کسرا هم عاشق فوتباله
مامان یاسمن ومحمد پارسا
24 دی 91 2:15
فدای این دختر شیطون بشم من
مسيحا
24 دی 91 10:25
سلام ، خوشكل خانوووووووم منم مث تو عاشق فوتبالم تازه طرفدار استقلال هم هستم ، تو طرف كدوم تيمي ؟ انشالله كه آبي هستي
الناز مامان بنیا
24 دی 91 12:37
سلام خیلی لطف کردید به من سر زدید و خیلی باعث افتخار با هم لینک باشیم لطف می کنید ادرس تون برام بزازید که با هم لینک شیم من منتظرم
علامه کوچولو
24 دی 91 17:00
ممنون عزیزم با افتخار تمام لینک شدین
علامه کوچولو
24 دی 91 17:03
الاااااااااااااااااهی
گاز گرفتن و 4دست و پا رفتنش مبارک
چی بامزه یه طرفی میشینه
ماشاءالله


ممنون عزیزم
مامان آراد(خاطره)
24 دی 91 19:55
جون دلمممممممممممم...آراد منم وقتی چهار دست و پا میرفت یه دستشو مشت میکرد...ولی بعدش ترک کرد... قربونت برم که چقدر ماه شدی... قربون اون گاز گرفتناتم برم... میبوسم اون روی ماهتو
مامان فینتالی
26 دی 91 11:20
ایلیا فقط 5روز از دخمل شما کوچیکتره ولی خیلی تنبله.هنوز درست غلت نمیزنهبرای دخمل گلتون اسپند دودبدید

چشم خانمی


مامان کورش
27 دی 91 15:24
درسا جون چه دختر زرنگی هستی و البته خیلی بلایی. آخه تو فوتبال هم نگاه می کنی. قربونت برم.