درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

حساسیت

1391/11/9 18:16
نویسنده : مامان زینب
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز گل مامان

الهی مامان قربونت بره عزیزم،امروز صبح دیدم پشتت چند تا دونه ریز قرمز زده تاظهر دیدم بیشتر شد و کل پشت و یه ذره هم شکمت و پشت گوشات هم از این دونه زده، عصری رفتیم خونه مامان مریم گفتن مخملکه ولی من ترسیدم حساسیت به آموکسیسیلین باشه،و وقتی به دکتر نشون دادیم گفت بله حساسیت داره و داروی شما رو عوض کرد.دختر نازم زودتر خوب شو مامان کلافه شده،آخه دارو دادن بهت خیلی سخته و هر بار کلی اشک میریزی.مامان فدات قلب قلبقلب

حالا شما با این حالت همه چیزارو میگیری که بلند شد وایستی مثلا کابینت،لبه تخت،بالش،...تعجب

تا حالا وقتی چار دست و پا میرفتی به چار چوب میرسیدی که بلند تر بود از سطح زمین مینشستی و گریه میکردی ولی امروز خیلی آروم و قشنگ از روش رد شدی،البته خدارو شکر خونه ما اینو نداره وگرنه مامانی بیچاره بود این مال خونه مامان مریم ایناست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
3 بهمن 91 0:09
عزیزم امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی ودل مامانی مهربون راحت بشه و خالی از غصه
نیم وجبی
3 بهمن 91 11:47
ایشالا زود تر خوب بشی عزیز دلم
saba
3 بهمن 91 15:32
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
زهرا مامان امیرحسین
5 بهمن 91 13:24
عزییزه دلم
نمیدونم چرا واقعا نمیدونم چرا هم درساجون و هم وبتونو خ دوس دارم
یه حس عجیبه
فکر میکنم انگاری میشناسمتون
امیدوارم دخمل گلتون زودی خوب بشه



مرسی عزیزم.نظر لطفتونه.در مورد حس تون هم واقعا نمیدونم.
خواهر فرناز
5 بهمن 91 21:45
سلام ما با مطلب جدید برگشتیم بهمون سر بزنید وبرامون یادگاری بنویسید
زهرا مامان امیرحسین
9 بهمن 91 20:27
سلام مامان درسا
شما به لیست دوستان ما پیوستید


مرسی خانمی
خواهر فرناز
9 بهمن 91 22:29
سلام برو خصوصی