درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

خونه تکونی

1392/12/18 1:12
نویسنده : مامان زینب
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم

بالاخره ما هم خونه تکونی رو شروع کردیم،به خاطر شما وروجک دیرتر شروع کردم چون اگه زود تمیز میکردم دوباره مثل اولش میشد.برای روز جمعه آینده کارگر گرفتم تا کمکم کنه اما کل خونه یک روزه تموم نمیشه،منم استرس دارم که نکنه کارام بمونه ،خودم دست به کار شدم.البته شما نازنینم خیلی به من کمک میکنیچشمک

وقتی وسایل کابینت رو میذارم بیرون تا داخلش رو تمیز کنم بعد باید کل خونه رو بگردم دنبال وسایل.کلافه

یا اینکه غذا تو میاوردی تو همه ظرفها میریختی اونوقت باید همه رو میشستم.عصبانی

 

 

کبریت پیدا کردی بعد دوتا از داخل جعبه در میاوردی یکیشو میدادی به من یکیش هم خودت،اونوقت میگفتی روشن کن بعد هم شما کبریت خودت رو از روش روشن میکردی بعد هم فوتشون میکردی.اینقدر این کار رو انجام دادیم تا جعبه کبریت خالی شد.این کارای خطرناک رو مامان مریم آموزش داده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خواهر فرناز
19 اسفند 92 11:25
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید برای اینکه وارد سایتشون بشین تشریف بیارین وبلاگمون امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه وای نگو خونه تکونی
سانی مامی شادیسا
19 اسفند 92 13:11
باریکلا به این دختره کدبانو که از حالا داره به مامانش توی خونه تکونی کمک میکنه. البته برعکس کبربت خطرناکه دلبندم. اوخ نشی یه وقت
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اسفند 92 13:26
الاهی فدات بشم ببین چه مشغوله خدا نکنه خانمم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اسفند 92 13:27
وای کبریت بازی بله دیگه اینم از آموزه های مامانیشه.
سپیده مامان درسا
19 اسفند 92 14:26
خسته نباشید مادر و دختر کاری ممنون سپیده جون.
معصوم/مامان جان جان فاطمه
22 اسفند 92 1:23
خسته نباشی مامان زینب,خوبیه دختر این میشه که باشه کمک حال مادر موهای کوتاه شده هم خیلی بهش میاد ولی نمیدونم چرا من دلم نمیاد موهای این وروجک رو کوتاه کنم مرسی خانمی. موهاشو کوتاه کنی برای خودش بهتره عزیزم.
نیم وجبی
25 اسفند 92 19:41
سلام دوستم .. ما دوباره برگشتیم ،، خوشحال میشم قدم رو چشممون بذارین .. رمز پست رو براتون خصوصی گذاشتم چشم حتما عزیزم.
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 92 1:19
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک