درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

مهد کودک کیمیا

1392/7/22 1:31
نویسنده : مامان زینب
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم

مدتی بود می خواستم شما رو به مهد کودک نزدیک خونه که متعلق به زنعموی باباست ببرم ،برای اینکه هم اونجا بازی کنی هم پیش بچه ها باشی تا بالاخره دیروز موفق شدیم ،وقتی برای پیاده روی رفته بودیم یک لحظه به ذهنم رسید بریم اونجا.وقتی وارد شدی و شلوغی اونجا رو دیدی و بعد هم بچه ها رو یه کوچولو تعجب کردی اما یواش یواش رفتی سمت بچه ها و شروع به بازی کردی.دوربینمو نبرده بودم به همین دلیل عکسا محدودند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

معصوم/مامان جان جان فاطمه
22 مهر 92 15:25

مامان زينب از اونجا خوشش اومد؟
آخه من هم خيلي دوست دارم خودم با فاطمه برم مهد


بله عزیزم خوشش اومد.
مامان ساجده
22 مهر 92 20:22
مهد کودک برای بار اول تبریییییک دختر من عشق مهد داره یسره میگه غذا بخورم بزرگ شم برم مهد کودک
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 مهر 92 9:30
معلومه بهت خوش می گذره عزیزم