درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

فرشته کوچولو 10 ماهه

1392/3/7 2:27
نویسنده : مامان زینب
569 بازدید
اشتراک گذاری

درسای نازنینم

روزها ی قشنگ با تو بودن تند تند سپری میشه و من آرزو دارم زمان متوقف بشه و این لحظات شیرینمون جاودانه شود عشق مامان ولی این محاله.من فقط میتونم این لحظات رو برای شما ثبت کنم و  بعد ها از این اتفاقات لذت ببریم.یکی از این اتفاقهای قشنگ بوس های ناز شماست که لبای کوچولوت رو میذاری رو صورت و فوت میکنی که با کمی آب دهان همراه ست.یک شب بین من و بابایی نشسته بودی ،بهت گفتم درسا بابا رو بوس کن ،بابارو بوس کردی بعد منو بوس کردی این حرکت رو چند بار تکرار کردی،یدونه بوس بابا یدونه بوس مامان.البته قبلا هم مدل دیگه ای بوس میکردی.میمیرم برای بوسهای آبدارت مامانی.

 

این روزا قاشق رو خودت دست میگیری تا غذا بخوری و نمیذاری ما بهت غذا بدیم،منم یه ظرف غذا و قاشق بهت میدم بازی کنی با یه ظرف دیگه خودم غذا بهت میدم.اگر کسی باشه کلی ادا و شکلک در میاره تا چند تا قاشق غذا بهت بدم.

    

    

    

 

هرکاری انجام بدیم شما هم فوری تکرار میکنی برای همین به بابایی میگم باید حسابی حواسمون به این دختر تقلیدکار باشه.اینجا هم تلاش میکنی جورابتو بپوشی.

   

   

 

کنترل تلویزیون رو میگیری سمتش و شروع میکنی فشار دادن دکمه هاش مامان فدات بشه اینقده شما باهوشی.نفسمی.

 

 تا حالا وقتی می خواستی از پله بیای پایین اول دستاتو میذاشتی پایین ولی الان اول پاهاتو میاری پایین بعد کل بدنت.

    

 

 

        عمرم جونم عشقم نفسممممم،مامان عاشقته درسا جونننننننننننننم

 

             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فریبا مامان جوجه کوچولو
7 خرداد 92 2:28
چه شیطون شدی خاله جون.مامانش اسفند فراموش نشه ها...بوس


چشم عزیزم.
♥ نیم وجبی ♥
7 خرداد 92 14:00
چقدر کارای خوب خوب یاد گرفتی خوشگلم
مامان کورش
8 خرداد 92 23:50
سلام واقعا این بوسه های نی نی ها اینقدر باحاله که همه خستگی ها را از بین می بره.
معصوم/مامان جان جان فاطمه
9 خرداد 92 14:45
درسا يه بوس بده به خاله
ميدوني چقدر دوست دالم


خاله منم خیلیییییییییییییی دوستت دارم.
مامان الناز
11 خرداد 92 9:51
مبارکت باشه 10 ماهگیت خوشگل خانم


مرسی مامان الناز جون
شقایق مامان آرشا
14 خرداد 92 8:22
یه بوس آبدار برا درسا جونییییییییی
مامان سارا
16 خرداد 92 18:42
خواند زبان دلم ثنای محمد(ص) ماند خرد خیره در لقای محمد(ص) دیده دل، جام جم به هیچ شمارد سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص) عید مبعث بر شما و خانواده محترمتان مبارک
مهدیه
19 خرداد 92 0:14
ووووووووووواااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عسسسسسسسیییییییییییییییییسسسسسسسمممممم چقدر عشقه
عسیسم
لینک شدین


مرسی خانمی
مهدیه
19 خرداد 92 0:18
خوش حال میشم اگه به وبلاگ من بیایید و به یگانه ی ما هم یه سر بزنید


چشم عزیزم حتما.
مسیحا
28 خرداد 92 0:52
سلام به قضاوتتون نیاز دارم لطفا بهم سر بزنید


چشم