درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

امون از دست درسا جونم

1391/12/26 3:29
نویسنده : مامان زینب
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز مامان

تو این ماه حسابی شیطون و بازیگوش شدی خیلی هم کنجکاوی،هر جایی سرک میکشی و هر کی هر کاری انجام میده شما هم باید دست بزنی و هم بریزی.منم همش باید دنبالت باشم تا شیطونیت کار نده دستمون.

              

 

کمک به مامانی مریم  در درست کردن کوکو

 

 

 

فدات شم میخوای همکاری کنی.نفسسسسسسسسسسسسسسسم

 

         

 

من تو آشپزخونه در حال آشپزی بودم که دیدم شما خانم رفتی پشت میز صندلی ها گیر افتادی،کلی تلاش کردی تا بتونی بیای بیرون.

 

 

الهی قربونت برم داره اشکت در میاد.

 

           

 

اینم قرقره بود که شما ....

 

 

          

دیگه کشوها هم توسط شما باز میشن.

 

 

 

 

وسایلا رو دونه دونه در میاری و با دهان تست میکنی و میذاری بیرون .

          

عاشق خوردن جلو دری هستی.

 

 

 

خوردن جورابم دوست داری.

 

اگه یه وقت جوراب من  یا بابا رو زمین باشه فوری میری سمتشون بر میداری میزاری دهنت.اونوقت داد من میره آسمون که دختر اونا کثیفه،تو هم فوری پرتشون میکنی و پا میذاری به فرار.

          

هر وقت ماشین لباسشویی کار میکنه میشینی جلوش نگاه میکنی.

 

هر وقت هم کار نمیکنه میری ببینی توش چه خبره؟

 

 

          

 

هر وقت آب میدیم بخوری بعدش دستت رو میبری تو لیوان و شروع میکنی به بازی،کلی هم ذوق میکنی.

 

 

 

 

         

 

از بس شیطونی کردی گذاشتمت تو تخت و پارک تا نتونی جایی بری و من یه کوچولو استراحت کنم اما کلی ناز کردی و خودتو لوس کردی تا درت بیارم منم دلم کباب شد گذاشتمت پایین تا بری فضولی.

 

 

 

الهی مامان فدای شیطنتت که یه وقتایی منو از پا در میاره ولی عیب نداره کلی میخندم و ذوق میکنم.البته سعی میکنم اگه کارت بد باشه بهت اخم کنم که در بیشتر مواقع نمیشه و بابا منو دعوا میکنه.دوستت دارم عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتم.میمیرم برای اون فضولیهات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

زهرا مامان امیرحسین
26 اسفند 91 9:19
عزیزم..دلم با دیدن این عکسا ضعف رفت مامانی درساجون ی خورده به فکر ما هم باشید وروجک منم عین درساگلی به ماشین لباسشویی و جوراب علاقه داره
مامان الناز
26 اسفند 91 9:50
شیطنت های بچه ها خیلی خیلی شیرینه هرچند که مامان ها را از پا درمیاره شیطنت های درساجونم که واقعا دلبری میکنه
fariba
26 اسفند 91 13:29
امان از دست این وروجکا.پسر من ک دیگه توی تخت وپارکش هم نمیره و فقط شیطونی میکنه.خدا ایشالا همشون رو حفظ کنه.
شقایق مامان آرشا
26 اسفند 91 15:34
خاله قربونت بره با شیطنتات.اما خاله جورا ب مامان بابا نه
مامان کورش
26 اسفند 91 15:37
شیطون بلا قربونت برم. چه مامانی آفرین همه صحنه ها رو ثبت می کنه.
معصوم/مامان جان جان فاطمه
27 اسفند 91 0:52
واي خاله جون اين كار ها رو ميكني پا ميشم ميام درسته ميخورمت ها
خواهر فرناز
27 اسفند 91 16:47
چه عکسای نازیه
خاله قربانت برم برات ضرر داره این قدر همه چیز را تست نکن
پیشاپیش سال نو مبارک


ممنون عزیزم
مامان زهره
27 اسفند 91 17:50
چه نازی ووروجکم
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 11:45
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


ممنون شقایق جان.