درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

1393/5/13 0:11
نویسنده : مامان زینب

دختر ناز مامان سلام

برای تعطیلات تصمیم گرفتیم بریم تهران (چون تو تعطیلات از ازدحام و شلوغی خبری نیست)،هم برای دیدن اقوام و هم برای گردش.سه شنبه بعداز ظهر رفتیم.ساعت 7 رسیدیم،دیدن یک عمه و عمو رفتیم و آخر شب رفتیم خونه عمه فریده.خداروشکر شما داخل ماشین خوابت برد و تا صبح هم بیدار نشدی و خوب استراحت کردی.

صبح ساعت 10 بعد از خوردن صبحانه به همراه دوستت کورش و خانوادهش رفتیم موزه حیات وحش دارآباد.از حیواناتی مثل شیر و ببر و گرگ و پلنگ میترسیدی.ولی خدارو شکر پرنده ها و ماهی ها رو دوست داشتی.بعداز ظهر رفتیم بوستان نهج البلاغه(دره پونک)

و شب هم ساعت 8:30 نوبت آتلیه سها داشتی.از اونجایی که خیلی خسته بودی فکر میکردم اصلا همکاری نکنی و اذیت کنی ولی اونجا حسابی شارژ شدی.کاغذ داده بودند برای نوشتن مدل دکورها،به قول خودت جوجو کشیدی کلی هم با خانم منشی بازی کردی.مدلها رو که انتخاب کردم عکاس گفت اینها برای سن بالاتره و درسا نمیتونه گفتم حالا امتحان میکنیم.وقتی دکور رو چید شما رو گذاشتیم اون وسط همون مدل و ژشتی  رو که آقا محمد (عکاس) میگفت،میگرفتی.تعجب کرده بود میگفت عجب دختری چقدر قشنگ ژست میگیره.برای جمع کردن و چیدن دکورها کلی به عمو کمک میکردی.آخر که می خواستیم بیایم میگفتی:نییم عمو اَس بییره.(نریم عمو عکس بگیره)

صبح روز پنجشنبه مامانی اینا هم بهمون اضافه شدند رفتیم باغ پرندگان.اونجا هم خیلی قشنگ بود.انواع مختلف پرندگان رو دیدی.بعدازظهر هم بعد از استراحت رفتیم پارک آبشار تهران.چون تاریک شده بود نتونستیم عکس های خوبی بگیریم.

جمعه رفتیم  پارک پرواز یه دور کوچیک زدیم،ناهار رفتیم خونه عمو عزیز.بعداز ظهر هم حرکت سمت شهر و دیار خودمون.

موزه حیات وحش دارآباد

درسا و کورش همدیگرو بغل کردید عکس بگیرید،یه مقدار شیب بود تعادلتون بهم خورد افتادید،پشت سر دخملی محکم خورد زمین و کلی گریه کردی طوری که بی حال شدی.مامان فدات شه نفسم.