درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

اعلام آمادگی برای پوشک گیرون

1393/5/4 17:03
نویسنده : مامان زینب
300 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان سلام

دخترکم خودش اعلام کرد که میتونه جیشش رو بگه و پوشک نمی خواد.همه میگفتند بزرگ شده از پوشک بگیرش،ولی من میگفتم نه باشه شهریور،که هم با جداییت از شیر فاصله بیفته و هم اینکه راحتتر باشه و خیلی سخت نگذره چون خیلی بازیگوشی فکر میکردم سخت باشه دستشویی بردنت و نیای بریم یا سرگرم بازی بشی و از جات بلند نشی.وقتی پوشک بودی میگفتی مامان:جیش.ولی تنبلی میکردم ببرمت.میگفتم خوب پوشکی کارتو انجام بده.دیدم دخملی دست بردار نیست دیگه خودت شروع کردی باز کردن پوشک.میدیدم یهو لخت اومدی،پوشکتو باز کردی انداختی تو حمام.مجبور میشدم ببرمت دستشویی.برای اینکه پوشکت رو باز نکنی یه مدت زیر دکمه ای و شلوار پات میکردم.مامانی میگفت بچه گناه داره تو گرما.منم دلم سوخت گفتم حالا که خودت داری میگی چرا من اینقدر مقاومت کنم.الان دو هفته ای میشه که پوشک نیستی.فقط وقتی مهمون داشتیم سرمون شلوغ بود که شما باز هم اومدی اعلام کردی و پوشکت رو خشک نگه داشتی.و بیرون از خونه جایی که دسترسی به دستشویی نبود.شبی که رفتیم مهمانسرا چند بار گفتی ما نبردیمت دستت رو گرفته بودی به پوشکت راه میرفتی هرچی میگفتم پوشکی میگفتی:من جیش دالم.بعد از چند دقیقه ای تحمل ،کارت رو انجام دادی بعد خودتو نگاه میکردی ببینی ریخته زمین یا نه.خندونکاگر من همکاری میکردم خیلی زودتر از اینها ازاین پروسه  میگذشتیم.

خلاصه گل دختر خود به خود از پوشک افتاد.هم خودش راحت شد هم مامان.بوسبوسبوس

پسندها (2)

نظرات (3)

نیم وجبی
11 مرداد 93 15:48
ای جانم آفرین به این دختر عاقل و ناز خداروشکر از این پروژه هم راحت شدی زینب جون بله عزیزم کلی از استرسم کم شد.
مرضیه سحرخیز
21 مرداد 93 19:51
آفرین. مرسی خاله جون.
سانی مامی شادیسا
22 مهر 93 11:28
وای آفرین به این دختر عاقل و فهمیده چه قدر خوب که انقدر راحت تونستی از پوشک بگیریش شادیسا الان که 25 ماهشه اصلا هیچی نمیگه!!! نمیدونم من باید شروع کنم یا خودش!!!! عجله نکن مامانی،همه بچه ها یه جور نیستند.پزشک اطفال میگه تا 3 سالگی زمان دارند.