درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

عکسهای درسا در یک هفته گذشته

1393/3/29 10:31
نویسنده : مامان زینب
655 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

در هفته اخیر سرمون شلوغ بود و من نتونستم وبت رو آپ کنم البته کار خاصی نداشتیم بیشتر با شما سر گرمم.از وقتی که شیر نمی خوری بعداز ظهر ها هم نمی خوابی شبها هم باید راه ببرمت تا بخوابی خیلی خسته میشم از بس باید باهات بازی کنم،برای همین دیگه حوصله پای نت اومدن رو ندارم.حالا عکسای هفته اخیر رو میذارم.

ژستت در حال دیدن برنامه کودک از تبلت

پنجشنبه مامانی حلوا درست کرده بود برای خیرات شما زحمت کشیدی تزیین کردی.

 

این جورابها رو وقتی راهنمایی میرفتم بافتم.حالا شما پوشیدی.

 

یکروز رفتیم خونه دوستم،فوری پریدی رو تختخواب دختراش ژست گرفتی.

 

این هم شیطنتات خونه بابا حاجی.اسم باباحاجی عبدالله ست،شما میگی عبولا.

با راه بردن این صندلی میری رو روان بقیه.

گلدون آوردی خاکش رو خالی میکنی.

 

 

موسیرارو دست میزدی گذاشتم بالای چارپایه ولی

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (4)

بابا و مامان
31 خرداد 93 8:51
الاهی من فدات شم عزیزم
سپیده مامان درسا
31 خرداد 93 19:40
عزیزمی دوستت دارم.
مرضیه سحرخیز
1 تیر 93 12:26
دخترت تبلت باز شده خوشم می اد چه ژست های باحالی می گیره. این پسرا اصلا ژست و این چیزا حالیشون نیست. ژست گرفتن و ناز اومدن مال دختراست دیگه.
بابا محمد
2 تیر 93 12:50
دوستت دارم دختر قشنگم منم دوستت دارم بابای مهربونم.