درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

اولین شب بدون می می

1393/2/31 2:52
نویسنده : مامان زینب
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان

از اونجایی که تصمیم گرفته بودم از سه شنبه شب 30 اردیبهشت بهت شیر ندم تصمیمم رو عملی کردم و شما بدون خوردن شیر خوابیدی.بوسبوسبوس

ساعت 23 از خونه مامان جون اومدیم خونه،رفتی پتوتو برداشتی گفتی می می ،باهات صحبت کردم که می می مریضه نمیتونی بخوری بزرگ شدی و این حرفا.بعد رفتی پایین خونه عمه سمیه یک ساعتی اونجا بودی تقریبا ساعت 1 اومدی بالا دوباره می می میخواستی بردمت تو آشپزخونه همراه با آب بازی غذا بهت دادم.بعد رفتیم باهم بازی کردیم ساعت تقریبا 2 بود که صدای شما یه مقدار بلند شد بابا رو از خواب بیدار کردی،بابا اومد برقارو خاموش کرد گفت اگه روشن باشه نمی خوابه .رفتی سرجات خوابیدی لالایی گفتم همدیگرو بغل کردیم ولی اصلا حرفی از می می نزدی قربون دختر عاقل و فهمیدم برم منمحبت.خوابت نمیبرد چندتایی خمیازه کشیدی بلند شدی رفتی اتاق خواب ما،رو تختمون خوابیدی غلت زدی ورجه وورجه کردی یکبار گفتی می می ،گفتم نمیشه مریضه زود قانع شدی،دلم سوخت بیشتر از اینکه اصلا بهونه می می نگرفتی گریه و جیغ و داد هم خبری نبود، بلند شدم تو بغلم تکونت دادم زود خوابت برد تقریبا ساعت 2:20 بود خوابیدی.شب اول خیلی سخت نبود خدا کنه شبهای دیگه هم راحت سپری شه.مامان فدات شه مظلومانه خوابیدی عاشقتم،خیلی گلی.عمرمی جونمی نفسمی.همه زندگی مامانی.بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسهزارتا بوس تقدیم دختر نازم.

پسندها (3)

نظرات (3)

نیکــو
31 اردیبهشت 93 16:06
ایشالا که این پروسه با موفقیت طی بشه گلم مرسی نیکو جون.
مرضیه سحرخیز
31 اردیبهشت 93 19:39
مبارکه. عزیزم درسایی یک کم سخته مامانیتم که انقدر لطیفه و دل رحم که ادم دلش کباب می شه والا من کورش از شیر گرفتم عین خیالم نشد ولی پست مامانیتو خوندم گریه کردم. عزیزم مامان زینب موفق باشی مرسی مرضیه جون.
سپیده مامان درسا
1 خرداد 93 3:20
عزیزم چه دختر مهربونی مثل دختر من اصلا چون اینقدر مظلوم و مهربونن بیشتر رحمت میاد بهشون یاد دو سال پیش خودم و دخترم افتادم موقع از شیر گرفتنش از بس قانع بود و دلسوز باورت میشه زینب جون تو دوره ی از شیر گرفتن گاهی وقتها براش گریه میکردم انشالله که همیشه تن این نی نی های نازمون سالم و سلامت باشه مرسی از لطفت عزیزم.راستش منم برای درسا گریه کردم.