درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

شروع از شیر گرفتن درسا جون

1393/2/30 2:25
نویسنده : مامان زینب
315 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان سلام

دیگه بزرگ شدی و خانم،شدی یه دختر 22 ماهه،باورم نمیشه چقدر زود گذشت،از روزی که شروع کردم بهت شیر دادن شاید خیلی به لحظه از شیر گرفتن فکر نمیکردم.میگفتم حالا تا اون موقع وقت زیاده،ولی الان میبینم اصلا وقت نیست و زودتر باید این مرحله رو تمومش کنیم ولی آخه چه جوری؟؟؟ فکر نمیکردم اینقدر سخت باشه از سخت هم سخت تره حتی فکر به این قضیه!! پر از استرس و دلشوره ام نمیدونم چه جوری باید بگذره این روزای بی می می؟؟خدا کنه خیلی سخت نباشه  برای شما دختر کوچولوم .

تقریبا اکثر هم سن های شما شیر نمیخورن و هر کس منو میبینه میپرسه هنوز داری بهش شیر میدی؟!!!

زودتر ازش بگیر چون هوا گرم بشه بچه خیلی اذیت میشه " منم سعی کردم عزمم رو جزم کنم تا این مرحله سخت رو با هم پشت سر بذاریم.البته روزها رو مشکلی نداریم چون با سرگرم کردنت راحت سپری میشه،مشکل اصلی اینه که شبها باید باشیر بخوابی،اونو چیکارش کنیم؟؟؟

از یکشنبه روی یک می می چسب زدم و گفتم ببین می می مریض شده و از اون می می به شما شیر دادم حالا تصمیم گرفتم فردا شب اون یکی رو هم بهت ندم بالاخره لحظه خداحافظی رسید منم خیلی دلم گرفته و ناراحتم .گریهگریهگریه

پسندها (1)

نظرات (3)

بابا و مامان
30 اردیبهشت 93 7:54
الاهی عزیزم مامان جون چرا غصه برا سلامتی عزیزم هم خوبه مگه ما جز سلامتیه گلامون را می خواهیم دوست دارم درسا نازی به مامان نشون بده که چقد قوی هستی مرسی از لطفت عزیزم.
امیرحسین گلی از بهشت
30 اردیبهشت 93 12:28
ان شاله هر دو تون در این مرحله سخت موفق باشین ممنون خانمی.
سپیده مامان درسا
1 خرداد 93 3:16
منم درسا رو تو عید از شیر گرفتم دو سال پیش میگفتن نذار تو تابستون بیوفته بچه اذیت میشه آخه درسا خرداد تولدشه و هنوز دو ماه دیگه برای شیر جا داشت دوست داشتم دو سال و کامل بهش بدم اما نشد دیگه و یک ماه و نیم کمتر خورد از دو سال انشالله که هم خودت هم گل دختر نازت موفق بشین ممنون عزیزم همچنین شما و دختر قشنگت.