درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

روزهای تلخ

1391/9/30 2:20
نویسنده : مامان زینب
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم

این روزا خیلی بی تابی میکنی جیغ میکشی،گریه میکنی،رو زمین بند نمیشی،منم حسابی ناراحت و کلافه شدم.دیشب رفتیم پیش دکتر گفت رفلکس معده داری الهی مامان فدات بشه تو به این کوچولویی مریض شدی حتما کلی اذیت میشی،داروهاتو میدم مواظبت هستم تا زود زود خوب شی.مشکل دیگه در آوردن دندونه،فکر کنم همین روزا دندونت نیش بزنه آخه با عصبانیت همه چیز رو گاز میگیری خیلی هم گریه میکنی،مامانت بمیره اشکاتو نبینه نازنین،نمیدونی این روزا چه حالی دارم خدا کنه زودتر این وضعیت تموم شه و من دوباره خنده های قشنگت رو ببینم.

راستی یه چند روزیه یه مقدار غذا مثل آب برنج یا آب سوپ بهت میدم چون با شیر مامان سیر نمیشی و شیر خشک هم نمی خوری،ولی اونا رو خوب میخوری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواهر فرنازجان
30 آذر 91 15:16
سلام الهی خاله مریضیت را نبینه
دارو هاتو بخور حرف مامانم گوش کن زود زود خوب بشی


چشم
مامان کورش
1 دی 91 2:17
آخی درسا جونم خدا نکنه مریض باشی
در مورد غذای کمکی حتما با دکترش هماهنگ باش چون این نی نی ها سیستم گوارششون تکمیل نشده و خود غذای کمکی که مناسب نباشه میتونه روی رفلاکس هم تاثیر بذاره. مامانی این تجربیات منه که نی نیم بزرگتر از شماست.


چشم