درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

درگیری درسا و بابایی

1391/10/6 18:12
نویسنده : مامان زینب
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

دیروز شما رو گذاشته بودم پیش بابا و عمو حمیدرضا،رفته بودم بیرون.وقتی برگشتم دست و پا زدی و فوری پریدی تو بغلم عزیزم،کلی خودتو  برای مامان لوس کردی،منم کلی قربون صدقت رفتم.بعدش هم دیدم بغل بابایی نمیری و نق نق میکنی،کاشف بعمل اومد که وقتی بابایی می خواسته شمارو پوشک کنه نمی گذاشتی و مثل همیشه دمر میشدی و دست و پا میزدی بابا هم عصبانی شده شما رو دعوا کرده.اما حالا بابا پشیمونه و کلی داره نازتو میکشه تا دل کوچولوی شمارو بدست بیاره.بابا باید بدونه دخترا حساسند.الهی قربون دخترکم بشم این قدر ناز داره و زود رنجه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

zohreh
6 دی 91 20:14
الهی فدات بشم خاله,قربون ناز کردنت برم
مامان علي
7 دی 91 13:08
درساجوون علي به عكست امتياز كاملو داد ايشالله كه برنده بشي


مرسی عزیزم
پرهام
8 دی 91 13:32
بهتون امتیالز دادیم امیدوارم برنده بشی

مرسی عزیزم
مسیحا
8 دی 91 23:07
سلام نی نی کوچلو امیدوارم همیشه شاد باشی ، اگه میشه منو با عنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن و بعد بگو با چه عنوانی لینکتون کنم
نیم وجبی
9 دی 91 23:26
خیلی ناازه خدا حفظش کنه پیش ما هم بیا مامانی اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
نیم وجبی
10 دی 91 13:05
منم شمارو لینک کردم عزیزم


OK
يه دوست
16 دی 91 19:57
سلام مامان درسا بابت فوت باباجونتون تسليت ميگم دخترتون وشيدا جون خيلي جيگرند كجا بايد امتياز بديم


سلام مرسی.در پست ثابت گذاشتم