درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

دخترم در 11 ماه و 26 روزگی

1392/4/11 1:09
نویسنده : مامان زینب
226 بازدید
اشتراک گذاری

وروجکم امروز یه کار بامزه انجام دادی،با یک دستمال در حال تمیز کردن کابینت بودم شما اومدی جلوم نشستی گفتی مَ مَ مَ دستت رو هم سمت من دراز کردی،متو جه شدم که میگی بده من.دستمال رو دادم دستت تا 10 دقیقه نشسته بودی یه تیکه رو تمیز میکردی.

 

یکی از کابینت ها رو ریختی بیرون و رفتی داخلش نشستی.

 

گوشی تلفن رو میگیری دستت و یه سر صحبت میکنی امروز گوشی به لباست گیر کرده بود،اینقده بامزه عصبانی شده بودی.

عاشقممممممممم نفس مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شقایق مامان آرشا
12 تیر 92 16:10
خوبه دیگه مامانیی با این دختر خانه دار پا رو پا بنداز


آره فداش شم.
معصوم/مامان جان جان فاطمه
13 تیر 92 12:00
خاله جون يعني من عاشقتم ...
نكن اين كار ها رو ميام اونجا ميخورمت ها



خاله جون منم شما رو خیلی دوست دارم
♥ نیم وجبی ♥
13 تیر 92 19:23
فدایِ این دخملی مهربون که به مامانیش کمک کرده
پیشاپیش تولدت مبارک باشه عزیز دلم


مرسی عزیزم
خواهر فرناز
14 تیر 92 12:10
تولد تولد تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


ممنون عزیزم.
مامان کمیل و کیان
14 تیر 92 13:27
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
مامان الناز
16 تیر 92 9:34
خوشگل خانم از الان کمک کردن به مامانی را خوب یاد گرفته


از بس زبله این خانم.
سپیده مامان درسا
24 آبان 92 19:27
عزیزم چه با مزه عصبانی شده