درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

نظرات (7)

زهرا مامان امیرحسین
11 اردیبهشت 92 1:29
روز مادر برشما هم مبارک عزیزم


مرسی گلم.
خواهر فرناز
11 اردیبهشت 92 10:44
روزتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الهی سال های سال سایه تون بالای سر درسا جون باشه


مرسی عزیزم.
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:40
سلام عزیزم من به نیابت از کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



مرسی گلم
سارا (مامان درسا)
11 اردیبهشت 92 19:57
روزت مبارک گلم


مرسی عزیزم همچنین روز شما
مامان سارا
12 اردیبهشت 92 14:50
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل
صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .


ممنون خانمی
مامان پریسا
12 اردیبهشت 92 17:50
یبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،

آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،

کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد

وزیبائی است.مادر همه چیز ماست

مادر آن روح جاودانی است که

لبریز از عشق و

زیبائی است

روزت مبارک


مرسی عزیزم
مامان کورش
16 اردیبهشت 92 11:04
مامانی زینب اولین روز مادرت مبارک.



ممنون مامان کوروش جون.