درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

درسا در 3 اسفند

1391/12/4 14:15
نویسنده : مامان زینب
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسل مامان

جدیدا وقتی میخندی یا می خوای ناز کنی و خودتو لوس کنی چشاتو میبندی.می خواستم از این حرکتت عکس بگیرم اما زیاد خوب نشد.

 

میمیرم برای اون اداهات.

 

 

دندون قشنگ!

 

          

 خودت بگو نازنینم اونجا جای شماست آخه!!!!!!!!

 

 

عجب بلایی شدی عمر مامان!

 

               

 

عاشق این میزی یه سر میری میگیریش وایمیستی با دستات میزنی روش.

 

البته باید مراقبت باشم چون هنوز لرزش داره اون پاهای کوچولوی نازت.

            

 

خاله زهره بعدازظهر اومده بود خونمون شما رو ببینه اینقدر ذوق کرده بودی که کلی دس دسی کردی.

 

 

درسا جون تا این لحظه 7 ماه و 18 روز8 ساعت و 20 دقیقه سن دارد.ماچماچماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

زهرا مامان امیرحسین
4 اسفند 91 0:27
مامانش برا دخملمون اسپند دود کن خیلی نازززز شده ماشاله


چشم عزیزم
خاله زهره
4 اسفند 91 0:34
سلام.سو تفاهم نشه ها!!! جیگرم با کمک خاله زهره اش رفته تو سطل لگو
معصوم/مامان جان جان فاطمه
4 اسفند 91 0:54
وای عزیزم،نمیدونی خاله از لحظه ای که دیدمت عاشقت شدم چقدر تو نازی
نیم وجبی
4 اسفند 91 1:36
عزییییزم فدای تووو
مامان سبحان جون
4 اسفند 91 1:52
سلام دوست عزیز از طرف من ب یک مسابقه نی نی وبلاگی دعوت شدی که باید دلیل نی نی وبلاگی شدنت رو بنویسی و قانونش اینه که 3 نفر دیگه هم خودت ب این مسابقه دعوت کنی

سلام عزیزم مرسی از لطفت.یه بار شرکت کردم.
مسیحا
4 اسفند 91 21:18
چه اداهای بانمکی ناز کوچولو
سانی مامی شادیسا
5 اسفند 91 9:40
زینب جان ممنون که به وب دخترم سر زدید
ای جونمممممممممم هزار ماشاله چقدر درسا خانم بانمک و نازه. خدا حفظش کنه برات...
من هم دارم لحظه شماری میکنم که شادیسا روی پاهای کوچولوش بایسته


مرسی عزیزم.نگران نباش زودتر از اون چیزی که فکر کنی می ایسته.
سانی مامی شادیسا
5 اسفند 91 9:53
راستی من هم شما رو لینک کردم


ممنون خانمی
مامان مينا
5 اسفند 91 12:37
سلام ممنون كه به ما سر زديد من شما رو لينك كردم ماشالا نى نى ناز و دوست داشتنى داريد خدا حفظش كنه


مرسی عزیزم
سارا (مامان درسا)
5 اسفند 91 13:56
سلام زینب جان
مرسی که بهمون سر زدی
در این مورد که دخترم شیطونه یا نه بلهههههههههههههههههههههههههه
اونم زیاد نمیدونم شاید تاثیر اسماشون هست واقعاً
شما هم با افتخار لینک شدی عزیزم



ممنون خانمی
شقایق مامان آرشا
5 اسفند 91 19:26
می تونم درک کنم که وقتی ناز می کنه چطوری آدم دلش غش می ره برا یه بوس آبدار
مامان کورش
6 اسفند 91 1:28
شیطون بلا. مامانی با تو چیکار می کنه. فکر کنم همش باید دنبالت باشه.
نیم وجبی
6 اسفند 91 12:30
سلام عزیزم..وب کسری به دلایل شخصیی دیگه آپ نمی شه ولی من خودم هر چند وقت یه بار بهتون سر میزنم
فاطمه و زهرا
9 اسفند 91 0:21
فدای درسام بشم انقدر نمکه


خدا نکنه عزیزم.