درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

دس دسی و گاز گرفتن مامان

1391/12/9 1:14
نویسنده : مامان زینب
440 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح دیدم در حین بازی کردن دست میزنی الهی مامان فدات بشه.

 

 

                

از اونجایی که عوض کردن لباساتو دوست نداری منم تا میتونم سعی میکنم کمتر عوضشون کنم تا شما عصبانی نشی.امروز داشتم لباس میپوشوندمت تا بریم بیرون اول که نق نق کردی بعد عصبانی شدی برگشتی دستمو یه گاز محکم گرفتی شیطون بلا.قربون عصبانیتت که مامان رو تنبیه هم میکنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آراد(خاطره)
25 بهمن 91 1:57
قربون دس دسی کردنت...خاله جون گازم میگیری؟؟ بوسسسسسسسس
زهرا مامان امیرحسین
25 بهمن 91 11:16
درساجون دیگه بزرگ شدی خاله
نیم وجبی
25 بهمن 91 13:50
عزیییزمییی چقدم عصبانیههههه مامان مواظب خودت باش
FARIBA
26 بهمن 91 1:59
دوست عزیزم سلام پسر من در مسابقه زیباترین نی نی شرکت کرده از شما دوست خوبم تقا ضا دارم که کد 507 رو به ایمیل gerafist.yang23@yahoo.com ارسال کنید. اگه میخواید عکس پسرم رو توی شر کت کننده ها ببینید به سایت http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php برید.لطفا بعد از رای دادن بهم خبر بدید. از لطف شمابسیار بسیار سپاسگذارم پسر من:محمد حسین زیبایی کد 507. مهلت رای دهی تا 28 بهمن
علامه كوچولو
29 بهمن 91 7:50
سلاااااااااااااااام عجب وروجكي شده اين فرشته كوچولو حالا درد داشت يانه ژست بود فقط
شقایق مامان آرشا
29 بهمن 91 9:39
آفرین.دیگه مامانی شعر دس دسی را باید براش بخونی .اگه خواستی من تو وبلاگم گذاشتم .


مرسی.حتما می خونم.
FARIBA
30 بهمن 91 0:02
دوست عزیزم.ممنونم که به محمد من رای دادی.ی زحمت دیگه هم برات داشتم.وای خیلی شرمندم..........اگه لطف کنی به این ادرس هم بری و کد 507 محمدحسین زیبایی رو براشون نظر بذاری.یه دنیا ممنونت میشم.تورو خدا ببخشید خیلی اذیتت کردم.
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php


خواهش میکنم عزیزم.حتما رای میدم.
مامان لیلا
30 بهمن 91 18:22
سلام، کوچولو خوبه؟ دیگه به وب ما سری نمی زنی.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
1 اسفند 91 23:25
وای فداش بشم چه بلا و خوردنی شده
مامان سبحان جون
3 اسفند 91 0:45
کیانا
6 اسفند 91 13:49
اینجا دیگه خوردنی شده