درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

حال و هوای مامان

1391/10/15 2:25
نویسنده : مامان زینب
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

الان شما شیر خوردی و خوابیدی و وقتی من به صورت مظلوم ومعصوم شما در خواب نگاه میکنم آسمون دلم ابری میشه و می خواد بباره.میدونی چرا؟مینویسم تا بدونی؛چون مامانت بی حوصله و بی تجربه بود و الان هم کمی هست؛برات نوشته بودم که کولیک داشتی شب ها گریه میکردی منم یه وقتایی بی حوصله میشدم بلند باهات حرف میزدم یه وقتایی بی خیالت میشدم و بعضی وقتا باهات گریه میکردم چون بی تجربه بودم و بی اطلاع.بعضی شب ها هزار بار تا صبح بلند میشدی شیر بخوری مامانی حوصله نداشت عصبانی و ناراحت میشد.با بی حو صلگی بهت شیر میدادم یا وقتی نمیذاشتی پوشکت کنم یا لباساتو عوض کنم یا خوابت می آمد گریه میکردی و جیغ میکشیدی منم ناراحت میشدم و برات داد میزدم اما حالا مامان پشیمونه از اون همه بی حوصلگی و وجدانش ناراحته به خاطر بداخلاقی.

ببخش مامان رو حالا مامان شرمنده است و می خواد جبران کنه تصمیم گرفته مامان خوبی باشه با ناراحتیت ناراحت با شادیت شاد باشه؛دیگه اگه تا صبح هزار بار هم شیر بخواهی مامان ناراحت نمیشه و با حوصله و عشق بهت شیر میده؛اگه خدای نکرده دردی داشته باشی مامان میشه مرهم دردت؛اگه نذاری پوشکت کنه یا لباستو عوض کنه مامان باهات کلی بازی میکنه با هزار تا ترفند که ناراحت نشی کارشو انجام میده؛اگه از صبح تا شب بخوای پیشت باشم و باهات بازی کنم تو میشی همه دنیام و باهات سرگرم میشم.دختر نازم مامان پشیمون و شرمنده رو ببخش می خوام برات مامان نمونه و خوبی باشم و همه بی حوصلگی ها رو جبران کنم.

شما همه دنیای مامانی نفس مامانی؛عمرمی،جونمی ،با نگاهات جون میگیرم،با لوس کردن و ناز کردنت عشق میکنم،وقتی صورت نازنینت رو میذاری رو صورتم وجودم زنده میشه و می خوام هزارتا بوس ازت بگیرم.مامان عاشقته،عاشق تو همه وجودت،حرکاتت،شیطنتت،صدای نفست،خنده هات و ...

امیدوارم همیشه شاد و سر حال باشی عزیزم.

 

اینم یک عکس از خواب نازت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فینتالی
15 دی 91 18:59
آخی عزیزممن هم مثل شما بودم الان که مرخصیم داره تموم میشه همه اش ناراحتم که چرا بعضی وقتها کم حوصله میشدم و حسابی غصه میخورم
مامان کورش
16 دی 91 1:19
سلام مامانی
منم بی حوصله می شم و داد می زنم البته الان کورش شیطونه و جیغ هاش گاهی منو خیلی اذیت می کنه. 2 دقیقه بعد هم قربون صدقه اش می رم. فکر می کنم اکثر مامانا همیون جورین چون خوب خسته می شیم نمی دونیم چی می خوان و...
ایشااله خدا به ما صبر بیشتر بده که بتونیم مامانای بهتری باشیم.


امیدوارم.مرسی از دلگرمی دادنتون.
الناز مامان بنیا
24 دی 91 12:41
اخی منم اینطوری بودم بعضی مو قغ ها ادم خستس دوست داره به خودش برسه مطمن باش مامان خوبی هستی سعی کن به خودت و زندگیت برسی


مرسی