درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

نی نی عمه سمیه

1393/6/17 0:41
نویسنده : مامان زینب
668 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام

سه شنبه 11 شهریور نی نی عمه به دنیا اومد.علاقه زیادی به عمه داری به همین دلیل فکر میکردیم خیلی اذیت بشی.ولی خدا رو شکر با این قضیه خوب کنار اومدی البته صحبتهای من با شما قبل از تولد مهرزاد جون باعث شد که دختر گلم فهمیده و منطقی برخورد کنه.تا یه حدی حسودی میکنی که البته برای سن شما خیلی عجیب نیست.مثلا وقتی که مامان رقیه مهرزادو بغل کرده بود میگفتی:بغلش نکن.

وقتی عمه از بیمارستان اومد بهش گفتی:عمه تو دُدا بودی؟(کجا بودی؟) نی نی تو دَآودی؟(نی نی تو در آوردی؟)

یک روز عمو حمید داشت شمارو میبرد خونه مامان مریم بهش میگفتی:من دودولو بودم شیر مامانمو اودم بو بو اُدم،نی نی هم شیر عمه رو می اُوره بو بو میشه.(من کوچولو بودم شیر مامانمو خوردم بزرگ شدم،نی نی هم شیر عمه رو می خوره بزرگ میشه)

چند روزی هم هست بی دلیل صدات گرفته،قراره فردا ببرمت دکتر ببینم چی شدی.مامان فدات شه.

عشقم جونم عمرم نفسم میمیرم برات دختر شیرین زبونم.بوسبوسبوس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرضیه سحرخیز
29 شهریور 93 16:22
مبارک باشه عزیزم
سانی مامی شادیسا
22 مهر 93 11:03
قدم نو رسیده مبارککککککککککککک آفرین به دختر گل که حسودی نمیکنه ممنون گلم