درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

اولین استخر رفتن

1393/5/16 16:10
نویسنده : مامان زینب
401 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان سلام

همیشه منتظر بودم تا دخمل مامان جیششو بگه و بتونه همراه مامان و همپای مامان شه و بریم استخر.دیروز تصمیم گرفتیم بریم البته یه مقدار دودل بودم دبه خاطر کلر آب و آلودگیش ولی خوب گفتم اشکال نداره یک مرتبه بریم و واکنشت رو ببینم.اول از دیدن محیط اونجا تعجب کرده بودی از وارد شدن به آب ترسیدی و میگفتی من لبه استخر بشینم.بعد که دیدی بچه ها یکی یکی میپرند تو آب شما هم مشتاق شدی بپری.بعد از مدتی خاله سمیرا هم اومد دیگه شروع کردید بازی.کلی پرش تو آب و دست و پا زدن.خیلی خوشت اومده بود.وقتی هم اومدیم خونه یه سر میگفتی:اِدَخ،اِدَخ بییم.استخر بریم.

امروز صبحانه نمی خوردی گفتم اگه نخوری استخر نمیبرمت.گفتی:آله اَمیا میبره.(خاله سمیرا میبره)

میگفتی اینا دمپایی دریاییمه باید بیارم

 

پسندها (2)

نظرات (5)

بابا و مامان
18 مرداد 93 15:55
قربونت بشم من خصوصی مامان جون چشم عزیزم
سپیده مامان درسا
18 مرداد 93 18:14
ای جان دمپایی دریایی درسا عاشق اسختره ، هر روز میگه مامان یه برنامه بریز تا بریم این دوتا درسا چقدر خصوصیات مشترک دارند.
نیکــو
20 مرداد 93 14:43
ای جووونم فدای شیرین زبونیات عزیزم خوش بگذره استخر ممنون خاله خانم.
مرضیه سحرخیز
21 مرداد 93 19:48
سلام عسلم شیرین زبون. باز با این عکس خوشگل هات دلبری می کنی.
سانی مامی شادیسا
22 مهر 93 11:17
وای قربونت برم که رفتی استخر منم در حسرتم که شادیسا جیشش رو بگه تا بتونم ببرمش آب بازی ایشالا زود زود میبریش