درسادرسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

درسا وروجک مامان و بابا

این روزا مثل برق و باد میگذره

1392/10/26 3:07
نویسنده : مامان زینب
564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

امشب بعد از چند شب اومدم پای لپ تاپ ،وقتی آخرین پست وبت رو دیدم متوجه شدم 9 روزی هست پست جدید ننوشتم،از دست شما وروجک وقتی برام نمیمونه ،شب ها هم دیر میخوابی منم خسته فوری میرم میخوابم.از صبح تا شب باهم سرگرمیم یا بیرون میریم یا تو خونه باید باهات بازی میکنم،اینقده بهم خوش میگذره و سرگرمم با دخترکم که متوجه گذشت ساعت نمیشم یه وقتایی ساعت میشه 14:30 بابا میاد خونه و ما هنوز غذامون حاضر نیست.البته بعضی اوقات که خیلی شیطونی میکنی و اذیتم میکنی کلافه میشم ولی خوب زود فراموش میکنم.

روز شنبه برای سومین بار موهات رو کوتاه کردم البته این سری با سختی و مشقت زیاد چون سرت رو تکون می دادی و میگفتی:نه نه نه نه نه .یه کوچولو خراب کردم اشکال نداره دوباره بلند میشهچشمک

 

هر وقت در حال آشپزی باشم شما میای بغلم ،من هم مجبور میشم بذارمت رو کابینت یا سینک ظرفشویی نزدیک خودم.بعد خودت رو با شیر آب سرگرم میکنی این هم میشه نتیجه اش:

یه وقتایی هم شروع میکنی بیرون ریختن وسایل کابینت.یا آشپزی کردن.

 

پیاز رو برداشتی با دست پوست گرفتی تکه تکه کردی ریختی تو تابه بعد هم از سوزش چشم گریه میکردی.

 

عسل مامان در حال کمک به مامان جون.

قربون دستای کوچولوت.ماچماچماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان یاسمن و محمد پارسا
26 دی 92 10:45
فدات بشم شیطون بلا قربون اشپز خانم بشم خدا نکنه خاله جون.
خاله زهرا
27 دی 92 11:02
سلام خاله جون قربونت برم با این شیطنتات مامانی غذای درساجون چی بود؟پیاز سوخاری؟ خدا نکنه خاله جون.
مامان الناز
27 دی 92 16:17
واي چقد ناز شده خوشگل من دستت يخ نزنه عزيزم ممنون خاله مهربونم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 دی 92 17:45
خاله جون ما تو یه مسابقه شرکت کردیم دوست داشتی زود بیا رای بده حتما عزیزم.
امیرحسین گلی از بهشت
28 دی 92 13:06
سلام به درسای ماهم عسل ِ خاله تو این سرما دست به آب نزن پوست قشنگ و لطیفت خشک میشه مثل همیشه عکسا خیلی خوب بودن زینب جوووون آخه خاله هر وقت آب میبینم دست و پامو گم میکنم. مرسی از لطفت عزیزم.
مامان ساجده
1 بهمن 92 9:26
قلبون این دخملی همه ی کاره کدبانو برم من چقد عکس اولیش ناز شدهسومین کوتاهی موشم مبارک آشپزخونه رو چکار کرده دقیقا" دختر منم آشپزی رو خیلی دوس داره یه قابلمه کوچولو برمیداره و همه چیز میریزه داخلش بعد میذاره بپزن خدا نکنه خانمی. ممنون خاله جونم. دخترن دیگه باید آشپزی کنن.
گیلی ناز.
7 بهمن 92 9:08
سلام مبارکه انشاله همیشه شاد و سرحال باشه این وروجک خانم ماشاله شیطان مرسی عزیزم.
سانی مامی شادیسا
7 بهمن 92 10:54
موهای درسا خانم مبارک... این وروجکها از بس تکون میخورن نمیذارن آدم به کارش برسه. اشکال نداره خوب کوتاه کردی دستت درد نکنه مرسی از محبتت خانمی.